پینک مارکت (تک قاب)

محصولات تزئینی و دکوری تولیدی تک قاب



درباره ما


ارسال رایگان کلیه محصولات در پینک مارکت

ارسال رایگان در پینک مارکت

ارسال رایگان در پینک مارکت

 

چرا در پینک مارکت ارسال رایگان را در سرویس های خود به مشتریان قرار داده ایم؟

 

با توجه به تجربیات ما و سابقه قبلی استفاده از سرویس خرید پستی در سال های پیش و نواقص و مشکلات این سیستم ها ، ترجیحا ارسال رایگان را بدون استفاده از هر گونه سرویس خرید پستی و به صورت مستقیم و به صورت رایگان در نظر گرفته ایم...

شایان ذکر است قیمت هایی را که بر روی محصولات مشاهده می نمایید قیمتی است که هزینه ارسال پستی سفارشی به صورت میانگین به آن اضافه شده و نیاز به پرداخت مبلغ اضافه ای نخواهید داشت . بدیهی است قسمت عمده ای از هزینه ارسال پستی را به عهده گرفته ایم تا کاربران از سرویس ارسال رایگان ، استفاده نموده و بدون پرداخت هزینه ارسال ، سفارش خود را ثبت نمایند...

با توجه به قراردادن سرویس ارسال رایگان محصولات در پینک مارکت ، کاربران در هنگام ثبت سفارش به سادگی سفارش محصولات را ثبت می نمایند و نیازی به اتصال به درگاه پستی نخواهند داشت. در کمتر از 24 ساعت مرسوله شما به واحد پستی تحویل گردیده و رسید آن را از طریق پیامک یا اپلیکیشن های موبایل برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید وضعیت مرسوله پستی خود را پیگیری نمایید.



انجام تبلیغات شما بر روی تابلو جاکلیدی دیواری

 

 

مقدمه

با توجه به اهمیت تبلیغات در کسب و کار و رساندن پیام تجاری و ماندگار کردن آن در اذهان جامعه ، از کالاهای مختلف مانند ساعت دیواری ، انواع خودکار و روان نویس ، تقویم و سررسید، کاتالوگ و بسیاری از محصولات دیگراستفاده می گردد. گروه تولیدی محصولات دکوری و فانتزی تک قاب با هدف عرضه محصولی که بتواند در امر تبلیغات و فرهنگ سازی جهت سایر کسب و کارها، بهینه سازی لازم را ایجاد نماید، در سال 95 اقدام به تولید محصولی به نام تابلو جاکلیدی دیواری نموده است که با مزیت های بسیاری در امر تبلیغات همراه بوده و نسبت به سایر کالاهای تبلیغاتی ، بازخورد و راندمان بسیار بالاتری را به منتشر کنندگان آن خواهد داد...

مزایای استفاده از تابلو جاکلیدی در عرصه تبلیغات :

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه یک تابلو جاکلیدی : شاید مهم ترین آیتمی که برای ارائه تبلیغات از سوی هر سیستم تبلیغ کننده مطرح باشد، مبحث ارزش و قیمت آن کالای تبلیغاتی باشد. قیمت مناسب این محصول یکی از بزرگترین مزایای آن می باشد. قیمت یک تابلو جاکلیدی نسبت به کالایی مانند یک ساعت دیواری شاید یک چهارم و حتی کمتر از آن است در حالیکه بسیار مفیدتر و ارزشمند تر از آن عملکرد خود را به مشتری هدف نشان خواهد داد.
     
  • متمایز بودن به دلیل نوع کاربرد همزمان تابلو و جاکلیدی : کالاهایی مانند ساعت دیواری یا سررسید و همچنین انواع خودکار پس از استفاده های اولیه در ذهن مصرف کننده حالت عمومی پیدا خواهند نمود... ساعت همان ساعت معمولی و خودکار همان خودکار ساده است که همه جا یافت می شود و حالت تبلیغاتی را از نظر ساخت یک تکیه گاه ذهنی در افراد از دست خواهند داد. حال آنکه در تابلو جاکلیدی ، به دلیل نوع کاربرد آن به صورت روزانه در گستره دید مصرف کننده از فاصله 30 الی 50 سانتی متر قرار می گیرند و خواه ناخواه مصرف کننده آن را مشاهده می نماید بالاخص زمانی که از تصاویر زیبایی در تابلو استفاده شده است. در این حالت، احتمال زوم شدن نگاه فرد به تابلو بسیار بالاتر خواهد رفت که یک مبحث کامل را در بحث روانشناسی تبلیغات مطرح می نماید و در این زمینه توضیحات لازم را در ادامه خواهید دید.
     
  • تکیه گاه ذهنی قدرتمند در تصویر تابلو به خصوص در تبلیغات بیمه و تامین آتیه : اغلب افراد با تصاویری مانند خرابی ، زلزله،تصادفات و تصاویر دارای محتوای منفی مانوس نیستند . یکی از مهم ترین پتانسیل ها در امر تبلیغات اتصال ذهن به افکار مثبت و تفکر همزمان یک تبلیغ خاص با یک لذت است که آنرا برای بیننده جذاب و خوشایند جلوه دهد. نکته دیگر آن طبق آمار رسمی ، 80 درصد از مردم تصویرگرا هستند و بیشترین محرک ها را از طریق حس بینایی دریافت می کنند. استفاده از تصاویر زیبا ، رویایی و جذاب یکی از بزرگترین امتیازات یک تابلو جاکلیدی است که آن را از سایر محصولات متمایز می نماید . عموم مردم از دیدن یک تابلو زیبا لذت می برند و می توان این لذت را با یک امر تبلیغاتی همراه ساخت و این محصول دقیقا این کاربری را میسر ساخته است.
     
  • فرهنگ سازی و برند سازی : تابلو جاکلیدی ها با تنوع و گوناگونی خاصی طراحی شده اند. طرح های کودکان، از جمله طرح هایی است که می تواند زمینه برند سازی و فرهنگ سازی را در سنین پایین تر به همراه داشته باشند. ذهن کودکان ، آمادگی پذیرش و دریافت بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و وجود طرح های مخصوص کودکان ، کمک شایانی به این موضوع در تبلیغات خواهد نمود. اهداف دیگری نظیر منظم بودن و زیباسازی محیط و قدرت انتخاب را نیز به همین طریق می توان به کودکان آموخت. قابل ذکر است طرح های مخصوص آشپزخانه و رستوران ، نیز همین هدف را به نحوی دیگر دنبال می نمایند که بیشترین بیننده را از نظر جنسیت از طیف بانوان و زنان خانه دار ، خواهند داشت.

 

 
 

 

 

 

 

گروه تولیدی محصولات دکوری و فانتزی تک قاب ، منبع : پینک مارکت
 



هدایت به بالای صفحه